
Η
αγία Τριάδα, η ομοούσιος και ζωαρχική, κατέρχεται. Η Χάρις του Κυρίου
Ιησού, και η αγάπη του Θεού και Πατέρα μας και η κοινωνία του Αγίου
Πνεύματος μας προσφέρονται πλούσια.
Ο
κάθε χριστιανός, ανάλογα με τη δεκτικότητά του, βιώνει το μυστήριο της
παρουσίας του Τριαδικού Θεού στο χρόνο της Λειτουργίας στο χώρο του
ιερού ναού.
Η
λογικοποίηση του μυστήριου το βεβηλώνει και η συναισθηματοποίησή του το
εκφυλίζει. Δεν χρειάζεται η ανάλυσή του. Δεν ωφελεί η εξήγησή του.
Τι να πεις για τη ζωή όταν τη ζεις; Το μυστήριο μας δίδεται για να το ζήσουμε.
Η
Χάρις, η αγάπη, η κοινωνία, του Υιού και του Πατρός, και του Αγίου
Πνεύματος. Ο Θεός παρών ανάμεσα στα παιδιά Του. Ευλογία ουράνια,
ανείπωτη και μέγιστη.
Από το βιβλίο ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ, έκδοση Ιερού Ησυχαστηρίου Αγίας Τριάδος – Μετόχι Ι. Μονής Μαχαιρά. Τηλ. 00357-99607871
πηγή:isagiastriados
1. Αυτή η ευλογία, αυτό το : «Η χάρις του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού και η αγάπη του Θεού και Πατρός και η κοινωνία του Αγίου Πνεύματος είη μετά πάντων υμών», όταν είμαστε ορθόδοξοι χριστιανοί, και πιστεύουμε σωστά στην αγία τριάδα:
ΑπάντησηΔιαγραφή2. Όταν όμως παπίζουμε –σαν ορθόδοξοι, και είμαστε και εμείς Μαριολάτρες, τότε θέλουμε και την Παναγία πάντα μαζί μας. Και η αγία τριάδα, γίνεται τότε… αγία τετράδα!
3. Και αν η χάρη Αγίου θεού, είναι απλή… Η χάρη της σουπερ αγίας –της Παναγίας, θα πρέπει λογικά μα είναι σούπερ χάρη και αυτή… Η χάρη, της… Μεγαλόχαρης!
"Ή κοινωνία του Αγίου Πνεύματος είη μετά πάντων ημών" σημαίνει η επικοινωνία- επίσκεψη του Αγίου Πνεύματος να είναι μαζί σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαλιά η λέξη 'κοινωνία' είχε την έννοια της 'επικοινωνίας'.
Γράφει ο Ιωάννης Μακρυγιάννης στα απομνημονεύματά του: Είχαμε κοινωνία με τους απέναντι Έλληνες. (Στίς δυο βουνοκορφές ήταν οι Έλληνες και στη μεταξύ τους χαράδρα οι Τούρκοι).