Σας καλωσορίζουμε στο επίσημο ιστολόγιο του Ι. Ν. Παναγίας Αλεξιωτίσσης - Σας Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη σας.

Συμπληρώστε το e-mail σας, για να λαμβάνετε ηλεκτρονικά τις αναρτήσεις μας

Θα σας σταλεί ένα email για ενεργοποίηση.

ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΝ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ Σαβ. ια' εβδ.Ματθ ( Μτθ. ιθ΄ 3-12)

3 Κα προσλθον ατ ο Φαρισαοι πειρζοντες ατν κα λγοντες ατ· ε ξεστιν νθρπ πολσαι τν γυνακα ατο κατ πσαν αταν; 4 δ ποκριθες επεν ατος· οκ νγνωτε τι ποισας π᾿ ρχς ρσεν κα θλυ ποησεν ατος κα επεν, 5 νεκεν τοτου καταλεψει νθρωπος τν πατρα ατο κα τν μητρα κα κολληθσεται τ γυναικ ατο, κα σονται ο δο ες σρκα μαν; 6 στε οκτι εσ δο, λλ σρξ μα. ον Θες συνζευξεν, νθρωπος μ χωριζτω. 7 Λγουσιν ατ· τ ον Μωσς νετελατο δοναι βιβλον ποστασου κα πολσαι ατν; 8 Λγει ατος· τι Μωσς πρς τν σκληροκαρδαν μν πτρεψεν μν πολσαι τς γυνακας μν· π᾿ ρχς δ ο γγονεν οτω. 9 Λγω δ μν τι ς ν πολσ τν γυνακα ατο μ π πορνείᾳ κα γαμσ λλην, μοιχται· κα πολελυμνην γαμσας μοιχται. 10 Λγουσιν ατ ο μαθητα ατο· ε οτως στν ατα το νθρπου μετ τς γυναικς, ο συμφρει γαμσαι. 11 δ επεν ατος· ο πντες χωροσι τν λγον τοτον, λλ᾿ ος δδοται· 12 εσ γρ ενοχοι οτινες κ κοιλας μητρς γεννθησαν οτω. Κα εσν ενοχοι οτινες ενουχσθησαν π τν νθρπων, κα εσν ενοχοι οτινες ενοχισαν αυτος δι τν βασιλεαν τν ορανν. δυνμενος χωρεν χωρετω.

  μετάφραση

3 Καὶ ἦλθαν εἰς αὐτὸν οἱ Φαρισαῖοι, μὲ σκοπὸν νὰ τὸν πειράξουν, καὶ τοῦ εἶπαν, «Ἐπιτρέπεται νὰ χωρίζῃ κανεὶς τὴν γυναῖκα του διὰ κάθε αἰτίαν;» 4 Αὐτὸς τοὺς ἀπεκρίθη, «Δὲν ἐδιαβάσατε ὅτι ὁ Δημιουργὸς ἀπὸ τὴν ἀρχὴν τοὺς ἐδημιούργησε ἄνδρες καὶ γυναῖκες, καὶ εἶπε, 5 «Διὰ τοῦτο ὁ ἄνθρωπος θὰ ἐγκαταλείψῃ τὸν πατέρα καὶ τὴν μητέρα καὶ θὰ προσκολληθῇ εἰς τὴν γυναῖκα του, καὶ οἱ δύο θὰ γίνουν μία σάρκα;». 6 Ὥστε δὲν εἶναι πλέον δύο ἀλλὰ μία σάρκα. Ἐκεῖνο, λοιπόν, ποὺ ὁ Θεὸς ἕνωσε, ὁ ἄνθρωπος ἂς μὴ τὸ χωρίζῃ». 7 «Γιατὶ λοιπόν», τοῦ λέγουν, «ὁ Μωϋσὴς διέταξε νὰ δίδουν ἕνα ἔγγραφον διαζυγίου καὶ νὰ χωρίζουν;» 8 Αὐτὸς τοὺς λέγει, «Ὁ Μωϋσὴς ἐξ αἰτίας τῆς σκληροκαρδίας σας, σᾶς ἐπέτρεψε νὰ χωρίζετε τὶς γυναῖκες σας, ἀλλὰ δὲν ἦτο ἔτσι ἀπὸ τὴν ἀρχήν. 9 Σᾶς λέγω δέ, ὅτι ἐκεῖνος, ποὺ θὰ χωρίσῃ τὴν γυναῖκα του, ἐκτὸς ἔνεκα πορνείας, καὶ νυμφευθῇ ἄλλην, αὐτὸς διαπράττει μοιχείαν». 10 Οἱ μαθηταὶ τοῦ λέγουν, «Ἐὰν ἔτσι ἔχῃ τὸ πρᾶγμα μεταξὺ τοῦ ἀνδρὸς καὶ τῆς γυναικός, δὲν συμφέρει νὰ ἔλθῃ κανεὶς εἰς γάμο». 11 Αὐτὸς δὲ τοὺς εἶπε, «Δὲν εἶναι ὅλοι εἰς θέσιν νὰ δεχθοῦν τὸν λόγον αὐτόν, ἀλλὰ ἐκείνοι εἰς τοὺς ὁποίους ἔχει δοθῇ. 12 Διότι ὑπάρχουν εὐνοῦχοι, οἱ ὁποίοι ἀπὸ τὴν κοιλιὰ τῆς μητέρας τους ἐγεννήθηκαν ἔτσι. Καὶ ὑπάρχουν εὐνοῦχοι, οἱ ὁποίοι ἔγιναν εὐνοῦχοι ἀπὸ τοὺς ἀνθρώπους, καὶ ὑπάρχουν εὐνοῦχοι, οἱ ὁποίοι μόνοι τους ἔγιναν εὐνοῦχοι διὰ τὴν βασιλείαν τῶν οὐρανῶν. Ὅποιος μπορεῖ νὰ τὸ δεχθῇ, ἂς τὸ δεχθῇ».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Τα δικά σας σχόλια!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...