Σας καλωσορίζουμε στο επίσημο ιστολόγιο του Ι. Ν. Παναγίας Αλεξιωτίσσης - Σας Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη σας.

Συμπληρώστε το e-mail σας, για να λαμβάνετε ηλεκτρονικά τις αναρτήσεις μας

Θα σας σταλεί ένα email για ενεργοποίηση.

Ευαγγέλιον της ημέρας (Ἰω. ι΄ 27-38)

27 Τ πρβατα τ μ τς φωνς μου κοει, κγ γινσκω ατ, κα κολουθοσ μοι,
28 κγ ζων αἰώνιον δδωμι ατος, κα ο μ πλωνται ες τν αἰῶνα, κα οχ ρπσει τις ατ κ τς χειρς μου.
29 πατρ μου, ς δδωκ μοι, μεζων πντων στ, κα οδες δναται ρπζειν κ τς χειρς το πατρς μου.
30 γ κα πατρ ν σμεν.
31 βστασαν ον πλιν λθους ο ουδαοι να λιθσωσιν ατν.
32 πεκρθη ατος ησος· πολλ καλ ργα δειξα μν κ το πατρς μου· δι ποον ατν ργον λιθζετ με;
33 πεκρθησαν ατ ο ουδαοι λγοντες· περ καλο ργου ο λιθζομν σε, λλ περ βλασφημας, κα τι σ νθρωπος ν ποιες σεαυτν Θεν.
34 πεκρθη ατος ησος· οκ στι γεγραμμνον ν τ νμ μν, γ επα, θεο στε;
35 Ε κενους επε θεος, πρς ος λγος το Θεο γνετο, κα ο δναται λυθναι γραφ,
36 ν πατρ γασε κα πστειλεν ες τν κσμον, μες λγετε τι βλασφημες, τι επον, υἱὸς το Θεο εμι;
37 Ε ο ποι τ ργα το πατρς μου, μ πιστεετ μοι·
38 ε δ ποι, κν μο μ πιστεητε, τος ργοις πιστεσατε, να γντε κα πιστεσητε τι ν μο πατρ κγ ν ατ.
 
μετάφραση 
 
27 Τὰ δικά μου πρόβατα ἀκοῦνε τὴν φωνήν μου καὶ ἐγὼ τὰ ξέρω καὶ μὲ ἀκολουθοῦν·
28 Τοὺς δίνω ζωὴν αἰώνιον καὶ δὲν θὰ χαθοῦν ποτέ· κανεὶς δὲν θὰ τὰ ἁρπάξῃ ἀπὸ τὸ χέρι μου.
29 Ὁ Πατέρας μου, ὁ ὁποῖος μοῦ τὰ ἔχει δώσει, εἶναι μεγαλύτερος ὅλων καὶ κανεὶς δὲν μπορεῖ νὰ τὰ ἁρπάξῃ ἀπὸ τὸ χέρι τοῦ Πατέρα μου.
30 Ἐγὼ καὶ ὁ Πατέρας εἴμεθα ἕνα».
31 Ἐσήκωσαν πάλιν πέτρες οἱ Ἰουδαῖοι διὰ νὰ τὸν λιθοβολήσουν.
32 Ὁ Ἰησοῦς τότε τοὺς εἶπε, «Πολλὰ καλὰ ἔργα σᾶς ἔδειξα ἀπὸ τὸν Πατέρα μου, γιὰ ποιό ἔργον ἀπὸ αὐτὰ μὲ λιθοβολεῖτε;».
33 Ἀπεκρίθησαν εἰς αὐτὸν οἱ Ἰουδαῖοι, «Δὲν σὲ λιθοβολοῦμε γιὰ κάποιο καλὸ ἔργον ἀλλὰ διὰ βλασφημίαν, διότι σύ, ἐνῷ εἶσαι ἄνθρωπος,  κάνεις τὸν ἑαυτόν σου Θεόν».
34 Ὁ Ἰησοῦς τοὺς ἀπεκρίθη, «Δὲν εἶναι γραμμένον εἰς τὸν νόμον σας, Ἐγὼ εἶπα, εἶσθε Θεοί;
35 Ἐὰν ἐκείνους εἶπε Θεούς, πρὸς τοὺς ὁποίους ἦλθε ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ – καὶ ἡ γραφὴ δὲν εἶναι δυνατὸν νὰ καταργηθῇ –
36 σεῖς λέτε εἰς ἐκεῖνον, ποὺ ὁ Πατέρας τὸν ἁγίασε καὶ τὸν ἔστειλε εἰς τὸν κόσμον, «Βλασφημεῖς», ἐπειδὴ εἶπα, «Εἶμαι Υἱὸς τοῦ Θεοῦ»;
37 Ἐὰν δὲν κάνω τὰ ἔργα τοῦ Πατέρα μου, μὴ μὲ πιστεύετε.
38 Ἐὰν ὅμως τὰ κάνω, τότε, καὶ ἂν ἀκόμη δὲν πιστέυετε σ’ ἐμέ, πιστέψατε εἰς τὰ ἔργα, διὰ νὰ γνωρίσετε καὶ πιστέψετε ὅτι ὁ Πατέρας εἶναι ἐν ἐμοὶ καὶ ἐγὼ ἐν αὐτῷ».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Τα δικά σας σχόλια!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...